söndag 15 februari 2009

Josefine<3333333333<3333333333
NÅ hur ska jag börja med dig älsk?
joo jag har varit kompis med dig sedan jag var typ ungefär 3-4 år om ej mindre! O mer joo vi ska kanske bo ihop när vi blir vuxna alltså hon o jag ska ej vara ihop utan vi ska bo tsm som systrar sör vi är nästan systrar! Vi ska nog flytta till gbg ! Wiiie nära liseberg xD <3<3 o mer jo vi går i samma klass! o det är ju bra för du betyder allt för mig o det vet du o jag betyder mest för dig har du sagt o det ordet litar jag på eftersom jag litar på hela dig"!^^ aa mer ?du skaffade msn o bdb för min skull för o kunna snacka med mig<3<3:D du ska veta att du e min älskade vän! Inget kan komma i mellan oss! Ok förut var vi aldrig men då var jag ju bara med therese! Men jag gillar therese men inte för o vara elak så var det faktisgt bra att hon flyttade för jag hade annars inte börjat umgås med diig! ÄLSKAR DIG JOSSAN!! OK jo visst ibland blir det typ krig imellan dig o mig vi lyssnar ej på varandra vi e sura ibland på varann med det är bara en visning på att vi är äkta vänner ! Tur att DU FINNS HOS MIG<3<33 + att du ej bor så långt ifrån mig :D <33<333<33<33<33 diiig"!!! älskar dig enormt mkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar